ඥාති සංග්‍රහ මහජන මුදලින් - 05.05.2018

 
PLEASE WATCH THIS මේක විතරක් නෙවෙයි. ඒ කාලේ තව පොරක් යැවුවා අමෙරිකාවේ ශ්‍රී ලංකා තානාපති කරලා. මට මතක හැටියට මිනිහාගේ නම ...........වික්‍රමසූරිය. මිනිහා සේරම විනාස කරලා එම්බසි සල්ලි වලින් බිස්නස් කරලා එතන වැඩ කරපු එවුන්ට ඒක එපා කරවලා එම්බසි ඉඩම හිටං විකුනන්න ට්‍රයි කරන කොට මිනිහා ආපහු ගෙන්නලා ඉස්සර අපිත් එක්ක එකට ඉස්කෝලේ ගිය ඊට පස්සේ එක කාලේ යුනිවර්සිටි එකේ හිටපු ප්‍රසාද් කාරියවසම්ව යැවුවා ඒක හදන්න. මෑන්ට සෑහෙන කාලයක් ගියාලු ඒක ගොඩ ගන්න. ඔන්න ඔය විදියට තමන්ගේ ඈයොන්ට හොඳට හම්බ කර ගන්න ඒ ඒ තැන් වලට දාලා උන් විනාස කරාට පස්සේ වෙන එවුන්ව යවනවා ඒවා හදන්න. මේ තනතුරු දෙන්නේම කාලා හැදියල්ලා කියලා බව ගන්න උන් දන්නවා. එහෙම නැතුව ගිහිං මේ තැන් දියුණු කරපල්ලා කියලා යවනවා නම් උන් ඔහොම කරන්නේ නෑ නේ බං. නිකම් හිතලා බලපල්ලා. මම යම් කෙනෙක්ව මගේ වත්තක් බලා ගන්න යවනවා නම් මම ඌව යවන්නේ ඒක බලා ගෙන දියුණු කරන්න උපදෙස් දීලානේ. එතකොට ඌ කවදාවත් ඒක විනාස කරන්නේ නෑනේ. ඒ මම මගේ වත්තට ආදරේ නිසා. ඒක රැක ගන්න දියුණු කරන්න ආසා නිසා. ඒ වගේ එයාර් ලංකා එක දියුණු කරන්න රැක ගන්න අදහසක් වත් තිබුනා නම් ඕකා වගේ එකෙක් යවන්නේ නෑනේ. යැවුවත් ඌට කියලා තිබුනා නම් උඹ යවන්නේ මේක ගොඩ ගන්නයි. ඒ නිසා මස්සිනා මේක හොඳට බලා ගනිං කියලා යැවුවා නම් ඌ ගොනා උනත් මේ තරම්ම කන්නේ නෑනේ අර මී ගොනා කුඹුරේ තියන බටදැල්ල කියන හොඳම හරිය කාලා විනාස කරනවා වගේ. මේකෙන් මොකක්ද තේරෙන්නේ මහින්දට මේවා මගේ නෙවෙයි ඒ හිංදා ගිහින් කාපල්ලා කියලා මෑන්ගේ මිනිස්සු යවනවා. මොකද මේවා උගේ නෙවෙයි මහජනයා වන අපේ ඒ බව අපේ කාලකන්නින්ට නොතේරෙන නිසා. ඒවායින් වෙන පාඩු වහ ගන්නේ අපේම රීරි මාංසේ උරා ගෙන බව උන්ට නොතේරෙන නිසා. ඒ වගේම මහ බැංකුවට වැඩේ දීලා මහ දවල් හොර කම් කලේ අපේම සල්ලි කියලා නොතේරෙන හරකුන් ඉන්න කම් මුන් දෙගොල්ලාටම හොඳයි. පොරවල් හිතන්නේ තමන්ගේ බැංකු පොතේ තියන ඉලක්කම් එහෙමම තියෙන නිසා ඒවාට මොනවත් වෙන්නේ නෑ කියලා. ඒ උනත් ඒ ඉලක්කම් වල වටිනා කම අඩු වෙනවා කියන එක මේ මී හරකුන්ට තේරෙන්නේ නෑ. ඔය මහ බැංකු කෙලිය නිසා තමයි අපේ රුපියල දිගින් දිගටම බාල්දු වෙන්නේ. ඒකෙන් අපට වෙන හානිය බැංකු පොතේ ඉලක්කම් වලට වෙන හානිය මුන්ට තේරෙන්නේ නෑ. මම මේව ලියන්නේ නෑ කියලා කී පාරක් නම්හිතා ගත්තත් ලියපු සමහර ඒවා අයින් කර ගත්තත් මට නිහඬව ඉන්න බෑ යකෝ මේවා බල බල. ඒකයි මේ ටික හරි ලිවුවේ.මොනවා කරන්නද මගේ තාත්තා පොඩි කාලේ ඉඳලාම මට කිවුවේ වැරැද්ද දැකලා නිකං ඉන්න එපා කියලායි. ඒකයි මේ සේරම. එහෙම නැතුව පුලුවන් හැම තැනකින්ම කීයක් හරි අරගෙන හැදියං කියලා ඉගැන්නුවා නම් මට මෙහෙම වෙන්නේ නෑ බොලල්ලා. මගේ මුලු රාජකාරි ජීවිතය පුරාම මම නොසෑහෙන්න කෑවා තාත්තා නිසා. මට සමහර වෙලාවට එයා එක්ක තරහත් යනවා මේ මට කරපු දෙයට.මගේ තාත්තාගේ ලණුව කාලා මම මගේ ළමයිට ඉගැන්නුවෙත් එහෙමමයි. ඒකෙන් මම උන්ට මොන තරම් අසාධාරණයක්ද කලේ කියලා තේරුණු නිසා මම දැන් උන්ව මේ රටින් එලවනවා. එහෙම යවලා තනි වෙලා කරගන්න දෙයක් නැති තරම් අසරණ වුනු දවසක පාර්ලිමේන්තුව කිට්ටුවටම ගිහිං පෙති ටිකක් ගහලා නිදා ගන්නවා ආයිත් නොනැගිටින්න. ඒවාට ඕන කරන පෙති ජාති අපි දන්නවා බොලා දන්නේ නැතුවාට.
-4:22

Comments

Popular posts from this blog

පිරජාතන්තර වාදය

දුක් ගන්නාරාල වූ ලොකු අයියන්ඩී